خادم الاسلام

پایگاهی برای نشر تعالیم اسلام

خادم الاسلام

پایگاهی برای نشر تعالیم اسلام

خادم الاسلام

آن چه خدا می خواهد را باید بدانیم ، این جا همان جاست!
جهان اسلام آقا زیاد دارد ، خدمتگذار می خواهد !
افتخار ما این است که خدمتگذار دین خدا هستیم !

خادم الاسلام را دنبال کنید .

آخرین نظرات
  • ۲۴ ارديبهشت ۹۸، ۱۳:۳۸ - حمدان مقدم
    احسنت
  • ۳۱ ارديبهشت ۹۶، ۲۲:۲۵ - یا حسین
    متشکرم
  • ۲۷ ارديبهشت ۹۶، ۱۴:۰۹ - زهرا باقری
    +++

درآخرین روز دنیا چه خواهید کرد ؟

شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۵، ۰۵:۵۱ ق.ظ


    درآخرین روز دنیا چه خواهید کرد ؟


     در دنیایی زندگی می کنیم که ابر قدرتهای دنیا با داشتن ابر تکنولوژی های روز به فکر این هستند که تمامی معادلات دنیا را به نفع خودشون تغییر بدن ، و برای رسیدن به هدفشان حاضر اند هر کاری انجام بدن ! حتی اگر لازم باشه تمام بشریت را از بین ببرند و فقط نژاد خودشان را زنده نگه دارند .

    برای این افراد خودخواه به اصطلاح قدرت مند هیچ چیزی جز تحقق رویاء های خودشون که همون حاکمیت مطلق دنیاست مهم نیست ، حتی استفاده وسیع از بمب اتم یا استفاده از اسلحه های زیستی « بیو گان » و یا هر چیز دیگری که بشه باهاش دنیا رو نابود کرد .

    چند سالی است که از اون ورا خبر های خاصی می یاد ، نه اشتباه نکنید از اخبار رسانه های خبری منظورم نیست ! اخبار های خاموش  و بی صدای رسانه های سینمایی را می گویم !

    چند سالی است که فیلم های بسیاری با ژاندرهای آخر الزمانی از هالی وود و شرکت های سینمایی هم فکرشون بیرون میاد که محور اصلی اونها در خطر قرار رگفتن و نابود شدن نوع بشر است که عده ای خاص  و منتخب از اون نجات یافته و قصد دارند دنیا را به نفع خودشون دغییر بدن ، به عنوان مثال فیلم« rezident evil» که از سال 2002 قسمت اولش پخش شد تا این که قسمت نهایی اش امسال اومد و یا سریال « the last ship» یا سریال «The Expanse» . یا فیلم ها و سریال های دیگه مثل فیلم «2012»که از ساخته شدند همگی خبر از این میدن که این بشر می خواهد مقدمات فروپاشی دنیا رو فراهم کنه و خبرش رو پیشاپیش به همه می ده ، قطعا بشر به آن سویی پیش می رود که خدای متعال در قرآن کریم توصیف نموده :

     ظَهَرَ اَلْفَسادُ فِی اَلْبَرِّ وَ اَلْبَحْرِ بِما کَسَبَتْ أَیْدِی اَلنّاسِ  [1]  فساد، در خشکی و دریا بخاطر کارهایی که مردم انجام داده‌اند آشکار شده است!

    اما بعید است که بشر بتونه کار حیات انسان  را به صورت کلی در زمین به مخاطره بکشه ، چرا که این کار بدون اذن و اراده الهی غیر ممکنه ، اما از این هم که بگذریم بالاخره یک روزی کار این دنیا به آخر می رسه که بهش می گویند قیامت !

    حال اگر بدونید یک روز به ختم کار دنیا باقی مونده در آن روز چه کاری انجام خواهید داد ؟

    شبی در عالم رویا دیدم که همه عالم در حال فروپاشی است و همه چیز داره از هم می پاشه و منفجر می شه ، در اون حال شروع به دویدن کردم ! ناگهان دیدم در خیابانی هستم و زیر پایم شروع کرد به ریختن دیدم مواد مذاب داره از زمین بالا میاد ! به سمت سخره ای رفتم دیدم اون هم داره فرو می ریزه ! به سمت تکه چوبی رفتم تا با اون روی مواد مذاب شناور بشم ، اما دیدم که اون هم ذوب خواهد شد ، این جا بود که حال عجیبی بهم دست داد ! ناگهان دیدم در عالم هیچ کس یا هیچ چیز نیست که بتونم به اون پناه ببرم ، توی این حال بودم که توجه عجیبی به خدا پیدا کردم ! درسته ! تو اون حالت که تمام دنیا را در حال نابودی می دیدم ، دلم من را به خدا توجه داد ! در یک لحظه با اعماق وجودم به خدا متوجه شدم و یادم اومد که در این وضعیت پناه بردن به خداست که تنها راه نجاته ! وقتی به این فکر افتادم ناگهان از خواب بیدار شدم !

    از اون شب به بعد تمام مشکلاتم حل شده بود ، چون برای حل تمامی مشکلات پیچیده زندگی ام کسی رو پیدا کردم که می تونست حلشون کنه ، اون خدا بود !

     

    من اگر روزی بدونم تنها یک روز تا انتهاء دنیا باقی مونده در اون روز به سوی خدا فرار می کنم !

    شما چی  ؟

     فَفِرُّوا إِلَى اَللّهِ  [2] پس به سوی خدا بگریزید!

    ────────────────────────────

  1. ﴿الروم‏، 41
  1.  ﴿الذاریات‏، 50
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۱۲/۱۴
  • ۳۶۳ نمایش
  • احسان ثابت

قیامت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی